Friday, March 21, 2014

SOME GANT IMPRESSIONS

Lovelies, it's Fridaaaaay! I hope your week went well so far. Are you also super excited for the weekend?:) I don't have any big plans but definitely sleep in! This week I had the opportunity to visit the showroom of GANT where I could have a look at the Fall / Winter collection. I thought it was quite interesting to already see what comes in store the next season. Here are some impressions I snapped for you... Wishing you all a great and hopefully sunny weekend! Have a good time & see you very soon:)

Freitaaach meine Lieben! Ich hoffe ihr habt die Woche soweit gut überstanden und freut euch ebenfalls auf's Wochenende:) Ich habe keine grossen Pläne, aber auf jeden Fall ausschlafen! Diese Woche durfte ich mich ausserdem im Showroom von GANT umschauen - dort haben sie bereits die Herbst-/Winterkollektion hängen. Ich fand es wirklich spannend schon so früh im Voraus sehen zu können, was in der nächsten Saison in die Läden kommt. Hier einige Impressionen... Ich wünsche euch allen ein ganz tolles und hoffentlich sonniges Wochenende! Lasst es euch gut gehen & bis ganz bald:)

ROSECANDLE11
ROSECANDLE11
{grey & tartan}
ROSECANDLE11
ROSECANDLE11
ROSECANDLE11
ROSECANDLE11
{navy blue & olive green}
ROSECANDLE11
{navy blue & red}
ROSECANDLE11

Love,
Nee

19 comments:

  1. Awesome collection!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Amazing post and collection! =)
    Thanks for visiting my blog!

    http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    ReplyDelete
  3. This is such a chic and preppy collection, the jackets and dresses are perfect for our upcoming winter here. How have you been hun? It was great reading your comment...wishing you a wonderful and warm weekend!

    ReplyDelete
  4. Die Farben sind definitiv meins :)

    Liebst, ina

    Visit me at Petite Saigon

    ReplyDelete
  5. Such a nice place !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ReplyDelete
  6. Nice post! Thanks for your lovely comment on my blog, now following your blog! If You like Mine follow me back.
    Many Greetings from Greece!
    http://secretsforfashion.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  7. Nice post! Thanks for your lovely comment on my blog, now following your blog! if you like mine follow me back.
    Many greetings from Greece!
    http://secretsforfashion.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. How Lucky you are!!! i really like this brand!!! Hope you have a great weekend Nee!!

    Kisses

    Tiff
    http://mabulledepensees.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  10. Nice winter collection! I like the tartan skirt :)


    Away From Blue

    ReplyDelete
  11. Love this collection, so chic! Lucy www.tpinkcarpet.com

    ReplyDelete
  12. ich finde du machst sehr schöne Fotos und hast einen echt tollen Blog :)

    ReplyDelete
  13. es ist eig unglaublich wie weit die Mode schon voraus gedacht ist XD
    aufjedenfall ist es schon spannend so einen kleinen einblick in die zukunft zu erhalten haha :)
    lg ;**

    ReplyDelete
  14. Cant believe its snowing there again, is that normal for this time of year? Thanks for your style input, have a great and productive week ahead!

    ReplyDelete
  15. I love Gant products, towels an other home products are my favorite:)

    -Alessia

    stylist-diaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I expected more dark coloured clothes, but this one is an amazing collection- why should we always wear brown & burgundy (& black...) colours in Autumn/Winter ;) Also, I love the quality of your photos :) xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Vielen, vielen Dank für deine lieben Worte!
    Ich weiß, dass sehr viel von der inneren Einstellung abhängt und manchmal schaffe ich es auch, ein ganz positives Bild von mir zu haben, aber an manchen Tagen klappt das leider auch gar nicht... Aber ich gebe nicht auf! :D

    Ich bin ziemlich spät dran mit Posts lesen und kommentieren :/ Ich hoffe, du hattest eine gute Woche so weit!

    ReplyDelete

THANK YOU ALL FOR THE LOVELY COMMENTS xx